Gün ayınca

13.30 saat. Bayağı uyumuşum. Rüyamda saçma sapan şeyler görmek istiyorum artık. Saçmalıktan ziyade kurgu dışına çıksam azıcık? Mesela selam dedikten sonra bi baksam ki cumhur-u reis olmuşum? Yok illa ki kurguyu Steven Spielberg gibi işleyeceğim. Zombi serverları mı görmedim, roketatarlar, kapalı alan konserleri...

Tamamen fantastik bi adamım. Saat 5 gibi uykum bölündü, kalkıp yazmak istedim ama uyku biraz tatlı geldi. Sonra uyandığımda saat 8.15 idi. Evde hala işe gitmeyi bekleyen insanlar vardı. Yine yazmadım, bilgisayarı açtım, One Tree Hill indirdiğim için torrenti başlattım. Tekrar yattım. 13.30 itibari ile 4. Sezon inmiş bulunmakta :)
Bu arada ilk 3 sezonu Anıl Şen kankama borçluyum. 8Mbit hattına kuvvet aslanım.


Bugün size önereceğim yemekler :
Zeytinyağlı dolma
Mercimek çorbası
Çoban salata


Günün şarkısı :
C.C. Catch - 'Couse You're Young


Günün sözü :
Kör, körün dolma yiyişini kendinden bilirmiş.